Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

1/1

44 000 PLN (44 000 zł/m2)
Kraków, Podgórze, Stanisława Klimeckiego
Archiwalna - Lokal komercyjny na wynajem
-m2 2018
  • Oferta Archiwalna:
    Private House Brokers ma przyjemność zaprezentować nowoczesne biuro dla 40 osób na krakowskim Zabłociu. Atrakcyjne warunki najmu!LOKALIZACJA: Budynek znajduje na krakowskim Zabłociu, w pobliżu Mostu Kotlarskiego oraz wiaduktu nad...
Oferta Archiwalna:
Private House Brokers ma przyjemność zaprezentować nowoczesne biuro dla 40 osób na krakowskim Zabłociu. Atrakcyjne warunki najmu!

LOKALIZACJA:
Budynek znajduje na krakowskim Zabłociu, w pobliżu Mostu Kotlarskiego oraz wiaduktu nad ulicą Klimeckiego - są to strategiczne punkty komunikacyjne w mieście. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku jest przystanek Krakowskiego Szybkiego Tramwaju oraz dwupasmowa trasa szybkiego ruchu, dzięci czemy zarówno dla osób korzystających z komunikacji publicznej, jak i dla tych używających własnych środków transportu miejsce to jest bardzo łatwo dostępne.

• Wygodny dojazd do Portu Lotniczego w Balicach i autostrady A4,
• Czas dojazdu do Dworca Głównego wynosi 10 minut w godzinach porannego szczytu,
• Czas dojazdu do Portu Lotniczego w Balicach wynosi mniej niż 25 minut w godzinach porannego szczytu,
• Na Stare Miasto dotrzemy samochodem w 5 minut, zaś zabytkowa dzielnica Kazimierz jest w odległości krótkiego spaceru przez most na rzece,
• Krótki spacer dziel nas od dużego regionalnego dworca autobusowego, obsługującego lokalny ruch autobusów podmiejskich i busów dla całej południowej części metropolii krakowskiej. Ponadto w pobliżu znajduje się stacja regionalnej kolei dojazdowej (stacja Zabłocie).

BIURO:
Oferujemy elastyczne, nowoczesne, ergonomiczne, a co najważniejsze w pełni wykończone i wyposażone powierzchnie biurowe w samym centrum Krakowa. Kameralny biurowiec oferuje małe powierzchnie, gabinety, dla 3-5 pracowników, większe biura dla 15-30 pracowników oraz duże powierzchnie open space (i nie tylko) dla firm zatrudniających ponad 40 osób.

Oferujemy:
• Wyposażone miejsce pracy - biurka i krzesła;
• Dostęp do sal konferencyjnych;
• Dostęp do budek telefonicznych;
• Dostęp do drukarek i skanerów sieciowych;
• Dostęp do nowoczesnej wyposażonej kuchni i zapasów (woda, kawa, herbata, mleko) oraz wewnętrznej kawiarni;
• Dostęp do pokoju chillout z bilardem/piłkarzykami oraz stanowiska z konsolami do gier;
• Dostęp do redundantnej sieci, WiFi oraz internetu;
• Sprzątanie rano i po południu całej przestrzeni biura;
• Media i konserwacja;
• Alarm, CCTV w częściach wspólnych, kontrola dostępu oraz ochrona fizyczna obiektu po godzinach pracy recepcji;

• Office Manager w biurze oraz obsługa recepcji:
- Obsługa poczty,
- Bezpłatny dostęp do typowych materiałów biurowych,
- Obsługa i rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej,
- Kontrola i rejestracja odwiedzających,
- Obsługa podczas spotkań z gośćmi w salach konferencyjnych,
- Skanowanie i drukowanie dla klientów
- Nadzorowanie przestrzeni biurowej: kuchnia, sale konferencyjne, pokoje chilloutowe.

CENA I WARUNKI NAJMU:

• 1100 PLN netto za "biurko"

BRAK DODATKOWYCH OPŁAT

Miejsce parkingowe: 60 EUR netto miejsce

Kaucja: 1-miesięczny czynsz
Minimalny okres najmu: 1 rok

Zapraszam do umówienia się na spotkanie.

Kontakt do agenta:
Marcin Pajączek
+48 570 347 102
m.pajaczek@privatehousebrokers.pl
ISWAN: 0