Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

Property Office Sp.z O.o.

 Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie. ...

Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości.
Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie.
Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nieruchomości.




Opis jednej z nieruchomości biura:

biuro o pow. 390 m2 do wynajęcia,na 5 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: Katarzyna@propertyoffice.pl )------------------------------------------Najemca nie płaci prowizji dla Agencji------------------------------------------Dostępność od lipca 2024 r.Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek.Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców.Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy.Trwa to około 2-3 miesięcy.Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz.Standard powierzchni biurowej:-klimatyzacja-podnoszone podłogi-uchylne okna-podwieszane sufity-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space-wykładzina,Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.Na miesięczne koszty najmu netto składają się:-czynsz: 13,75-14 EUR/m2,-koszty eksploatacyjne: 35,50 PLN/m2 (13845 PLN),-zużycie mediów,Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (2,50%).Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.Darmowe wifi.Internet:-opcjonalnie,-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking:Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118.Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693.Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce.Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce,Współczynnik miejsc parkingowych: 1:41Umowa:-czas określony: 3 lata-kaucja 3 miesiące,Opis budynku:Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutemZalety lokalizacji:Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.Polecam i zapraszam do oglądania:Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117www.propertyoffice.plTreść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomościCena ofertowa 5363 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:25701