Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

Property Office Sp.z O.o.

 Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie. ...

Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości.
Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie.
Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nieruchomości.




Opis jednej z nieruchomości biura:

klimatyzowany lokal biurowy o pow. 175 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,na 6 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)------------------------------------------Najemca nie płaci prowizji dla Agencji------------------------------------------Dostępność od zaraz.Kameralne biuro składające się z open space oraz 2 sal konferencyjnych. Układ pomieszczeń może być zaaranżowany zgodnie z potrzebami klienta.Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego.Biuro jest doskonale doświetlone dzięki obecności dużych okien. Położone jest od spokojnej strony biurowca, pełnej zieleni.Standard powierzchni biurowej:-klimatyzacja-uchylne okna-podwieszane sufity-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space-wykładzina,Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego.Na miesięczne koszty najmu netto składają się:-czynsz: 12,50 EUR/m2 (2188 EUR)-opłaty eksploatacyjne: 30 PLN/m2 (5250 PLN),Zastosowanie stropu chłodzącego podnosi komfort przebywania w pomieszczeniu i jest tańsze w eksploatacji. Chłodzenie i ogrzewanie jest pokrywane w opłacie eksploatacyjnej i nie stanowi dodatkowego kosztu dla najemcy.Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych ( 2,36%).Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.Sala konferencyjna:W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa. Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym. Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.Internet:-opcjonalnie,-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.Parking:Miejsca postojowe w garażu podziemnym.-80 EUR/stanowisko/miesiąc,Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,Umowa:-czas określony:7 lat-kaucja 3 miesiące,Opis budynku:Nowoczesny i kameralny biurowiec klasy A.Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowychZalety lokalizacji:Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.Polecam i zapraszam do oglądania:Katarzyna@propertyoffice.pl ;tel. 731-321-117www.propertyoffice.plTreść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomościCena ofertowa 2188 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:10485