Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

Property Office Sp.z O.o.

 Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie. ...

Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości.
Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie.
Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nieruchomości.




Opis jednej z nieruchomości biura:

biuro serwisowane dla 7-8 osób do wynajęcia w Śródmieściu, na 10 piętrze nowoczesnego biurowca w pobliżu stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)------------------------------------------Najemca nie płaci prowizji dla Agencji------------------------------------------Dostępność: od zaraz.Biuro serwisowane to wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7.Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy.Wielkość: 27,60 m2Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła; okna biura wychodzą na stronę lobby.Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz ilości "biurek" (ilość osób pracujących w lokalu).Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania.Oferta dla każdego klienta przygotowywana jest indywidualnie.Opłata za biuro dla 7-8 osób to 10650 PLN netto miesięcznie.Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną.Usługi wliczone w cenę : -W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 ,-Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge),-Dostęp do internetu bez limitu danych,-Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) ,-Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda,-Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej),-Codzienne sprzątanie biura,-Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych,-Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum,- 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań;Umowa:-umwa na okres 6-12 miesięcy.-Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto, zwracany po zakończeniu umowy.Lokalizacja:Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych.Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.Polecam i zapraszam do oglądania:Katarzyna@propertyoffice.pl ;tel. 731-321-117www.propertyoffice.plTreść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości