Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >
1/29
2/29
3/29
4/29
5/29
6/29
7/29
8/29
9/29
10/29
11/29
12/29
13/29
14/29
15/29
16/29
17/29
18/29
19/29
20/29
21/29
22/29
23/29
24/29
25/29
26/29
27/29
28/29
29/29
6 000 PLN (333 zł/m2)
Warszawa, Śródmieście (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Lokal komercyjny na wynajem
18m2 11
Biuro serwisowane, umeblowane, prestiżowe, CENTRUM
  • WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEBiuro do pracy dla 3 lub 4 osóbDostępne od ZARAZDOSTĘPNE MODUŁY: 1-2-osobowy, 3-osobowy, 8-osobowy, 12-osobowy, 20-osobowy.Czynsz bazowy za biuro 4-osobowe wynosi 6000 PLN miesięcznieZabezpieczenie -...
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 3 lub 4 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 1-2-osobowy, 3-osobowy, 8-osobowy, 12-osobowy, 20-osobowy.

Czynsz bazowy za biuro 4-osobowe wynosi 6000 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 1-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to nowoczesna i elastyczna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która różni się od tradycyjnego najmu przede wszystkim brakiem konieczności zarządzania codziennymi sprawami biurowymi. W przeciwieństwie do standardowych umów najmu, biura serwisowane oferują w pełni wyposażone przestrzenie z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz serwis sprzątający. Przejrzystość opłat oznacza, że firmy nie muszą martwić się o ukryte koszty - wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:


Dostęp do wielu kompleksowo wyposażonych sal konferencyjnych
Indywidualne i umeblowane biuro klasy premium z prywatną kontrolą dostępu
Strefy pracy w prywatności: Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań
W pełni wyposażone, reprezentatywne i wysokiej jakości przestrzenie wspólne
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z reprezentacyjną poczekalnią
Lokalizacja w budynku klasy A+ w biznesowym sercu miasta
Codzienny serwis sprzątający
Strefy wypoczynku
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
Szybka adaptacja do potrzeb firmy: Możliwość elastycznego dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań.
Oszczędność czasu i zasobów: Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Elastyczne warunki umowy: Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków najmu w zależności od potrzeb firmy.



Standardowe warunki najmu:


Okres najmu: 6-12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie najmu: Brak niezbędnych dodatkowych kosztów.
Możliwość rejestracji firmy pod prestiżowym adresem: Podnieś prestiż swojej firmy.
Pakiet godzin do wykorzystania na sale konferencyjne: Komfortowe miejsca do spotkań bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: Internet, obsługa recepcji i inne.
Opłaty eksploatacyjne wliczone w cenę: Brak ukrytych kosztów.
Elastyczność: Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.

Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!