Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >
1/9
2/9
3/9
4/9
5/9
6/9
7/9
8/9
9/9
14 976 PLN (60 zł/m2)
Warszawa, Mokotów (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Lokal komercyjny na wynajem
250m2 3 2014
  • klimatyzowany lokal biurowy o pow. 250 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,na 4 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:...
klimatyzowany lokal biurowy o pow. 250 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na 4 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Kameralne biuro do wydielenia z większego modułu biurowego.
Układ pomieszczeń może być zaaranżowany zgodnie z potrzebami klienta.
Biuro jest doskonale doświetlone dzięki obecności dużych okien.
Położone jest od spokojnej strony biurowca, pełnej zieleni.

Standard powierzchni biurowej:
-klimatyzacja
-uchylne okna
-podwieszane sufity
-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space
-wykładzina,

Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego.

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 12,50 EUR/m2 (3125 EUR),
-opłaty eksploatacyjne: 30 PLN/m2 (7500 PLN)

Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych ( 2,36%).

Zastosowanie stropu chłodzącego podnosi komfort przebywania w pomieszczeniu i jest tańsze w eksploatacji. Chłodzenie i ogrzewanie jest pokrywane w opłacie eksploatacyjnej i nie stanowi dodatkowego kosztu dla najemcy.

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Sala konferencyjna:
W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa.
Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym.
Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
Miejsca postojowe w garażu podziemnym.
-80 EUR/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,

Umowa:
-czas określony: minimum 3 lata,
-kaucja 3 miesiące,

Opis budynku:
Nowoczesny i kameralny biurowiec klasy A.
Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.
Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.
Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.
Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych

Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Cena ofertowa 3125 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:14976