16 500 PLN (16 500 zł/m2)
Warszawa, Śródmieście, Wilcza
Archiwalna - Lokal komercyjny na wynajem
-m2 1 2016
-
Oferta Archiwalna:
lokal biurowy serwisowany do 11 osób w nowoczesnym budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:...
Oferta Archiwalna:
lokal biurowy serwisowany do 11 osób w nowoczesnym budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.
Kontenerki na dokumenty w standardzie.
Najemca może je dodatkowo doposażyć.
Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców.
Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów.
Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę.
Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie.
Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji:
-dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę
(prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space),
Miesięczna opłata obejmuje:
-własne miejsce pracy,
-godziny w salach konferencyjnych,
-superszybki internet,
-możliwość drukowania i skanowania,
-całodobowy dostęp do biura,
-obsługę poczty,
-wstępną obsługę gości,
-napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni.
Sale konferencyjne:
- dla 6-10 osób,
-do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu,
-z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów.
Umowa:
-Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem,
-Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis
-kaucja -1,5 mies.
Opis powierzchni serwisowanej;
Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku.
Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.
W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.
Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie.
Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.
Parking:
-100/250 EUR/stanowisko/miesiąc
-Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych
-88 miejsc rowerowych
Zalety lokalizacji:
Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy.
Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność.
Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.
Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.
Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
lokal biurowy serwisowany do 11 osób w nowoczesnym budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.
Kontenerki na dokumenty w standardzie.
Najemca może je dodatkowo doposażyć.
Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców.
Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów.
Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę.
Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie.
Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji:
-dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę
(prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space),
Miesięczna opłata obejmuje:
-własne miejsce pracy,
-godziny w salach konferencyjnych,
-superszybki internet,
-możliwość drukowania i skanowania,
-całodobowy dostęp do biura,
-obsługę poczty,
-wstępną obsługę gości,
-napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni.
Sale konferencyjne:
- dla 6-10 osób,
-do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu,
-z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów.
Umowa:
-Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem,
-Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis
-kaucja -1,5 mies.
Opis powierzchni serwisowanej;
Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku.
Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.
W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.
Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie.
Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.
Parking:
-100/250 EUR/stanowisko/miesiąc
-Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych
-88 miejsc rowerowych
Zalety lokalizacji:
Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy.
Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność.
Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.
Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.
Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
-
Szczegóły oferty
Udogodnienia:
-
Ceny w okolicy
Zobacz także inne ogłoszenia:
Lokale komercyjne na wynajem Warszawa
Lokale komercyjne na wynajem Warszawa, Śródmieście