Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

1/1

3 500 PLN (3 500 zł/m2)
Warszawa, Śródmieście, rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
Archiwalna - Lokal komercyjny na wynajem
-m2 1 2017
  • Oferta Archiwalna:
    lokal biurowy serwisowany dla 3 osób w śródmiejskim nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)------------------------------------------Najemca nie płaci...
Oferta Archiwalna:
lokal biurowy serwisowany dla 3 osób w śródmiejskim nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność:  od zaraz.

Gabinet wyposażony w 3-4 stanowiska pracy. fasada przeszklona. 
Dostęp do światła dziennego.

Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: 
-Tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
- możliwość wstawienia do gabinetu stolika kawowego,
-dostęp do strefy fitness, 
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki (dodatkowo płatne), skanera, faxu, 
-codzienne sprzątanie gabinetu, 
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu za pośrednictwem kabla oraz WiFi, 
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni ,
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17,
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy)
-dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych ( serwis kawowy ).

Bezpłatna sauna i siłownia do dyspozycji Najemców.

Standard biura:
-system klimatyzacji z indywidualnym sterowaniem,
-zamki elektroniczne sterowane kartami,
-dostęp do 6 sal konferencyjnych ze sprzętem audio-video,
-szerokopasmowy Internet,
-telefony stacjonarne,xero, fax, drukarkę,
-aneksy kuchenne z punktem kawowym.

Miesięczne koszty najmu to 3500 PLN netto.

Umowa:
-okres do ustalenia
-Zabezpieczenie umowy najmu stanowi kaucja w wysokości 2 miesięcznego czynszu plus VAT lub jednomiesięcznego czynszu plus VAT w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.

Parking:
-Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie. 
-Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie. Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni.

Opis budynku;
Nowoczesny biurowiec oferujący Najemcom około 50 000 m2 powierzchni biurowej na wynajem.
Na powierzchni wielkości ponad 2 000 m2 , Najemcy mają do dyspozycji  kilkadziesiąt gabinetów biurowych o zróżnicowanej wielkości.
Sąsiadujące ze sobą gabinety można ze sobą łączyć, tworząc przestrzeń dla większych zespołów.
Hol powitalny oraz recepcja biura o powierzchni ponad 60 m2 połączona ze strefą kawiarnianą.

Lokalizacja:
Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ. 
Dzięki temu, dojazd z innych części miasta jest szybki i wygodny. 
Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Katarzyna@propertyoffice.pl ; 
tel. 731-321-117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: 
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.

Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości