Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >
1/6
2/6
3/6
4/6
5/6
6/6
369 PLN (92 zł/m2)
Warszawa, Mokotów (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Lokal komercyjny na wynajem
4m2 1 2008
  • biurko w coworkingu do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, w nowoczesnym biurowcu w pobliżu stacji metro Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:...
biurko w coworkingu do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, w nowoczesnym biurowcu w pobliżu stacji metro Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Miejsce do pracy we współdzielonej przestrzeni biurowej.
Abonament zapewnia dostęp do biurka w przestrzeni współdzielonej lub biurze typu open plan.

Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi:
-od 369 PLN netto: za 5 dni w miesiącu,
-od 515 Pln netto : za 10 dni w miesiącu,
-od 845 PLN netto: za cały miesiąc,
za miejsce dla jednej osoby.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni coworkingowej.

Każdy pakiet umożliwia korzystanie z w pełni wyposażonej przestrzeni do pracy oraz pomieszczeń socjalnych, umeblowania, szybkiego łącza internetowego i recepcji.

Najemca (za dodatkową odpłatnością w wysokości 220 PLN netto) ma do dyspozycji również dobrze wyposażoną kuchnię z dostępem do napojów z lodówką, kuchenką mikrofalową (w wybranych lokalizacjach) oraz sprzętem do przygotowywania herbaty i kawy.

Najemca może wybrać dostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu.

W ramach abonamentu Najemca zyskuje:
-dostęp do przestrzeni coworkingowej w lokalizacjach operatora nie tylko w Warszawie, ale i w innych większych miastach nie tylko w Polsce, ale i na świecie;
-bezpieczne łącze Wi-Fi,
-gniazdka elektryczne do ładowania telefonu i laptopa.
-dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki,
-Personel recepcji powita gości,
-10% rabatu w przypadku rezerwacji sali konferencyjnej za pośrednictwem portalu internetowego;

Umowa:
Minimalny okres to umowa na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia.

Udogodnienia w budynku:
-udogodnienia dla osób niepełnosprawnych,
-Bar z napojami i kawą na miejscu,
-Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu,
-Dostępne miejsce na rowery.

Lokalizacja:
W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.

Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości