Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >
1/7
2/7
3/7
4/7
5/7
6/7
7/7
369 PLN (92 zł/m2)
Warszawa, Mokotów (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Lokal komercyjny na wynajem
4m2 1 2018
  • biurko w coworkingu do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,w budynku biurowym w okolicach ul. Czerniakowskiej ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)-----------------------------------------Najemca nie...
biurko w coworkingu do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
w budynku biurowym w okolicach ul. Czerniakowskiej ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - od zaraz.

Miejsce do pracy we współdzielonej przestrzeni biurowej.
Abonament zapewnia dostęp do biurka w przestrzeni współdzielonej lub biurze typu open plan.

Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi:
-od 369 PLN netto: za 5 dni w miesiącu,
-od 515 Pln netto : za 10 dni w miesiącu,
-od 845 PLN netto: za cały miesiąc,
za miejsce dla jednej osoby.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni coworkingowej.

Każdy pakiet umożliwia korzystanie z w pełni wyposażonej przestrzeni do pracy oraz pomieszczeń socjalnych, umeblowania, szybkiego łącza internetowego i recepcji.

Najemca (za dodatkową odpłatnością w wysokości 220 PLN netto) ma do dyspozycji również dobrze wyposażoną kuchnię z dostępem do napojów z lodówką, kuchenką mikrofalową (w wybranych lokalizacjach) oraz sprzętem do przygotowywania herbaty i kawy.

Najemca może wybrać dostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu.

W ramach abonamentu Najemca zyskuje:
-dostęp do przestrzeni coworkingowej w lokalizacjach operatora nie tylko w Warszawie, ale i w innych większych miastach nie tylko w Polsce, ale i na świecie;
-bezpieczne łącze Wi-Fi,
-gniazdka elektryczne do ładowania telefonu i laptopa.
-dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki,
-Personel recepcji powita gości,
-10% rabatu w przypadku rezerwacji sali konferencyjnej za pośrednictwem portalu internetowego;

Umowa:
Minimalny okres to umowa na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia.

Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.

Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości