Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >
1/5
2/5
3/5
4/5
5/5
53 550 PLN (213 zł/m2)
Warszawa, Mokotów (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Lokal komercyjny na wynajem
252m2 6 2008
  • biuro serwisowane dla 63 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:...
biuro serwisowane dla 63 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz.

Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, na które składają się:
-Open space do 57 osób,
-2 sale konferencyjne dla 5 osób,
-sala konferencyjna dla 8 osób,
-2 budki telefoniczne,

W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.

Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.

Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 800 PLN netto/mies.

Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,

Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).

Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,

Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości