Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >
1/7
2/7
3/7
4/7
5/7
6/7
7/7
29 400 PLN (265 zł/m2)
Warszawa, Ochota (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Lokal komercyjny na wynajem
111m2 2 1996
  • serwisowany moduł biurowy dla 28 osób na na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Ochocie, w okolicach Centrum Handlowego Reduta, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)...
serwisowany moduł biurowy dla 28 osób na
na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Ochocie, w okolicach Centrum Handlowego Reduta, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność: od zaraz

Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, w skład którego wchodzą:
-open space,
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-sala spotkań,
-salka konferencyjna,
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.

W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.

Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 1050 PLN netto/mies.

Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.

Zalety:
-dostęp 24/7 do własnego unitu i przestrzeni wspólnych,
-serwis sprzątający po godzinach pracy,
-brak dodatkowych opłat za media,
-Wi-Fi,
-serwis: kawa, herbata i woda,
-monitoring CCTV,
-ochrona 24/7,

Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,

Parking:
Niededykowane miejsca parkingowe:
-Podziemne 65 EUR/miejsce/miesiąc ,
-Naziemne 50 EUR/miejsce/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/50 m2,
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystow.

Opis budynku:
7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2.

Udogodnienia dla Najemców:
-kawiarnie,
-siłownia,
-przedszkole,
-kiosk
-myjnia ekologiczna dla samochodów,

Zalety lokalizacji:
Odległość 5 min. jazdy samochodem od centrum Warszawy.
Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.
W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania :
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości