Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

1/17

2/17

3/17

4/17

5/17

6/17

7/17

8/17

9/17

10/17

11/17

12/17

13/17

14/17

15/17

16/17

17/17

16 000 PLN (16 000 zł/m2)
Warszawa, Śródmieście (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Archiwalna - Lokal komercyjny na wynajem
-m2 11 1929
  • Oferta Archiwalna:
    Zapraszamy Państwa do zapoznania się z unikalną ofertą wynajmu eleganckiego lokalu przy ul. Okrąg 2 , doskonale nadającego się na biuro lub kancelarię. Obiekt zlokalizowany jest w prestiżowej części miasta , na parterze...
Oferta Archiwalna:

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z unikalną ofertą wynajmu eleganckiego lokalu przy ul. Okrąg 2 , doskonale nadającego się na biuro lub kancelarię. Obiekt zlokalizowany jest w prestiżowej części miasta , na parterze zadbanej kamienicy, co gwarantuje zarówno elegancję, jak i dyskrecję, spełniając najwyższe wymagania biznesowe.


PARAMETRY LOKALU

Oferowany lokal ma powierzchnię 155,46 m2, znajduje się na parterze czteropiętrowej kamienicy. Na powierzchnię składają się:

- Główne biuro typu open space: ok. 81 m²

- Sala konferencyjna: ok 23 m²

- Pomieszczenie biurowo-konferencyjne: ok 20 m²

- Kuchnia: ok 8,7 m m²

- Serwerownia: ok 1,5 m²

- Schowek: ok 1 m²

- Toaleta: ok 6,5 m²

- Łazienka: ok 3 m²

- Korytarza z garderobą: ok 10 m²




OPIS LOKALU

Lokal składa się z trzech przestrzeni , które pozwalają na pracę indywidualną, spotkania z klientami czy np. spotkania konferencyjne.

Duże pomieszczenie biurowe:

Przestronny open space, o powierzchni 80 m2, który do tej pory wygodnie pomieścił 14 pracowników. To miejsce nie tylko oferuje efektywne miejsce pracy , ale także stawia na komfort i funkcjonalność.
Wysokość pomieszczenia wynosząca 3,1 m, praktyczne oświetlenie pośrednie, a także wysokie okna tworzą atmosferę jasności i przestronności.
Na jednej ze ścian znajduje się wygodna szafa w zabudowie, idealna do przechowywania dokumentów. Przestronne przejścia prowadzące na korytarz i do przestrzeni konferencyjnej umożliwiają elastyczne korzystanie z przestrzeni. W lokalu znajduje się dużo przestrzeni roboczej na ścianach: zarówno między oknami, jak i na ścianach końcowych pomieszczenia.

Pomieszczenia konferencyjno-biurowe

Niezwykle funkcjonalne pomieszczenia konferencyjno-biurowe oferują idealne miejsce dla spotkań oraz pracy bardziej zorganizowanej.
Dzięki dużym oknom pomieszczenia są jasne. Możliwość oddzielenia za pomocą eleganckiej, składanej szklanej ścianki, tworzy ergonomiczne i nowoczesne stanowiska pracy. Duże powierzchnie robocze na ścianach umożliwiają efektywną organizację przestrzeni, a trzy ekrany na rzutniki oraz floorboxy zapewniają nowoczesność i funkcjonalność .

Część socjalna

Część socjalna tego lokalu została zaprojektowana z myślą o komforcie i intymności pracowników . Elegancka toaleta z wydzielonymi kabinami dla pań i panów, dyskretna łazienka z prysznicem oraz kuchnia z kompletną zabudową kuchenną i sprzętem AGD stwarzają warunki do relaksu i wypoczynku.
Tą przestrzeń uzupełniają dodatkowy schowek oraz serwerownia.




DODATKOWE ATUTY

Zastosowane oświetlenie pośrednie sprawia, że przestrzeń jest jasna i otwarta, eliminując jednocześnie uciążliwe cienie. Ten rodzaj oświetlenia jest odczuwalny jako bardziej komfortowy niż oświetlenie bezpośrednie.

Klimatyzacja we wszystkich pomieszczeniach gwarantuje optymalne warunki pracy przez cały rok.

Istnieje możliwość połączenia pomieszczeń konferencyjnych.

Lokal posiada bardzo dobre połączenie z centrum miasta komunikacją miejską oraz samochodem.




LOKALIZACJA

Lokal mieści się przy ul. Okrąg 2, posiada wejście od wewnętrznego podwórka. Jest to doskonała propozycja pod biuro czy kancelarię - połączenie elegancji, prestiżu i dyskrecji.

W tym samym budynku mieści się sklep wielobranżowy, restauracje oraz lokale usługowe.

W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Park im. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego.

Najbliższy przystanek autobusowy jest oddalony o około 400 m.

Do ścisłego centrum można dojechać w ok. 15 min, a do Ronda Waszyngtona w ok 7 min.




OPŁATY

- Czynsz najmu 16.000 zł

- Dodatkowo czynsz administracyjny: 1.670 zł

- Dodatkowo płatna energia elektryczna

- Kaucja zwrotna w wysokości 1-mies. czynszu najmu / 1 rok umowy.


Jeśli zainteresowała Państwa nasza oferta, serdecznie zapraszam do kontaktu - z przyjemnością opowiem więcej o tej wyjątkowej przestrzeni!


Jan Olek
Senior Premium Property Advisor
Nr licencji zawodowej 28870
olek@wli.pl


Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje przedstawione w naszych ofertach były aktualne i rzetelne. Informacje zawarte w ofercie uzyskano na podstawie oświadczeń sprzedających. Załączony plan nieruchomości jest poglądowy.

Agencja WHITE LION INVESTMENTS jest objęta obowiązkiem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zawodowej. Posiadamy OC zgodne z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 26.04.2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej pośrednika w obrocie nieruchomościami (Dz. U. z 2019 r., poz. 804).

Bierzemy odpowiedzialność za bezpieczeństwo przeprowadzanych przez nas transakcji.

Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Jan Olek (licencja nr: 28870)


Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Osoba kontaktowa: Jan Olek

Tel: +48733644242