Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

1/5

2/5

3/5

4/5

5/5

9 992 PLN (9 992 zł/m2)
Warszawa, Mokotów (Mazowieckie, pow. Warszawa)
Archiwalna - Lokal komercyjny na wynajem
-m2 5 2008
  • Oferta Archiwalna:
    lokal usługowo-biurowy o pow. 139 m2,do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,na parterze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:...
Oferta Archiwalna:
lokal usługowo-biurowy o pow. 139 m2,do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na parterze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Powierzchnia gotowa do wejścia; możliwość wprowadzenia się od zaraz.
Obecny podział na:
-open space,
-2 gabinety,
-2 pomieszczenia pomocnicze,

Standard powierzchni biurowej:
-wysokość pomieszczeń: około 3,50 m2
-Nowoczesny system klimatyzacji z nawilżaniem powietrza, umożliwiający indywidualne ustawienia w każdym pomieszczeniu
-Maksymalne doświetlenie światłem naturalnym
-podział powierzchni ściankami
-wykładzina,
-floorboxy,

Lokal do najmu na warunkach elastycznych:
-krótkoterminowy najem na min. 6 miesięcy,
-W pełni wykończone i wyposażone biuro w zależności od potrzeb (meble, ekspres do kawy, usługę sprzątania, internet),

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: do ustalenia
-opłaty eksploatacyjne: 34 PLN/m2 (4426 PLN),
-zużycie mediów,

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym,
Operatorzy obecnie występujący w budynku: T-Mobile, Netia, Orange, Exatel, UPC. Dodatkowo każdy najemca ma możliwość wprowadzenia do budynku własnego operatora.

Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).

Parking z dostępem wykorzystującym system identyfikacji tablic rejestracyjnych samochodów.
-70 EUR/stanowisko w garażu podziemnym,
-65 EUR/miejsce niededykowane,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,

Umowa:
-długość umowy: minimum 2 lata,
-kaucja 3 miesiące,

Opis budynku:
10-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku.

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Cena ofertowa 2085 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:9992